Reklamos biudžetas ir jo paskirstymo strategija

Reklamos biudžetas ir jo paskirstymo strategija

Reklamos tikslas – paveikti žmonių protus ir priversti juos daryti tam tikrus veiksmus reklamuojamos prekės ar produkto atžvilgiu. Tam, kad efektyviai pasiekti šį tikslą su kuo mažesniu biudžetu reikia pasirinkti gerą startegiją. Jeigu pasirinksite netinkamą strategiją nepasieksite savo produkto ar paklausos tikslinės auditorijos – taigi nepasieksite tikslo, kad jusu produktą pirktų klientai, taip pat nepritrauksite ir naujų klientų.
Todėl, bet kokiu atveju, pirmiausia žinant savo biudžeto galimybes būtina atsižvelgti į tikslinę auditoriją ir tik tada išsirinkti atitinkamą reklamos būdą, kuris neviršytų reklamai skirto biudžeto. Taip pat, sudarant reklamos biudžetą patartina atsižvelgti į šiuos principus:
 Pagal turimas lėšas – šiuo atveju biudžeto dydis ignoruojamas, taip pat ignoruojami reklamos tikslai, lėšos skiriamos tiesiog pagal galimybes (pvz. Dažniausiai naudojamas prekės ženklo ar gamintojo konkurencingumui);
 Konkurencingumo prioritetas – atsižvelgiama į konkurentų reklamai išleidžiamą biudžeto dydį;
 Remiantis tikslais ir prioritetais – atsižvelgiama į produkto specifiką, tikslinę auditoriją (kaip pvz gali būti dažnai prekybininkų pasirenkama lauko reklama – iškabos);
 Procentais nuo pardavimop sumos – dažniausia skiriama 2-4 proc. nuo pardavimo pajamų;
Reklamos biudžeto strategijai būdinga numatyti tam tikrų lešų atsargos nenumatytiems atvejams. Reklamos strategijos gali būti pasirenkamos – prociklinė; anticiklinė; kombinuota; autonomiška.
Bet kaip jau minėjau kiekvienas pardavėjas pats asmeniškai pasirenka reklamos biudžeto startegiją ir ją įgyvendina tam tikru reklamos būdų ar būdais.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

question razz sad evil exclaim smile redface biggrin surprised eek confused cool lol mad twisted rolleyes wink idea arrow neutral cry mrgreen

*